היום נדבר על אחד הטרנדים החמים ביותר – כלי מעולה שבטח רובכם כבר נחשפתם אליו, אולי אפילו דרכנו או בדרכים אחרות – UGC.
מה זה UGC?
User Generated Content (או בקיצור UGC) זה תוכן שנוצר על ידי המשתמשים עצמם – לקוחות, מעריצים, או פשוט אנשים מהשורה, ולא על ידי המותג. אם גללתם בפייסבוק או באינסטגרם לאחרונה, בטוח נתקלתם בסרטונים כאלה – תוכן שבו אנשים רגילים מצלמים את עצמם בוידאו, מספרים על מוצר, משתפים חוויות ומתעדים את ההתנסות שלהם. ולמה זה כל כך חזק? כי מחקרים מראים שתוכן גולשים מייצר פי 2.4 יותר מעורבות מתוכן שנוצר על ידי מותגים. יותר מזה, 90% מהצרכנים טוענים כי אותנטיות היא שיקול מרכזי בהחלטות הרכישה שלהם – וזו בדיוק הסיבה ש-UGC הפך לאחד הכלים החזקים בשיווק הדיגיטלי היום. זה לא רק וידאו מגניב, זו הדרך הכי טבעית לגרום לאנשים לסמוך על המותג שלכם.
למה זה טוב?
אז כמו שכבר ציינו – אותנטיות זה שם המשחק. מחקרים בינלאומיים מראים ש-92% מהצרכנים סומכים יותר על המלצות מפה לאוזן וחוות דעת של גולשים מאשר על פרסום מסורתי. בנוסף, 79% מהאנשים הודו כי תוכן מבוסס גולשים משפיע במידה רבה על החלטות הרכישה שלהם.
זה לא סוד שיש אתגר בלייצר טסטמוניאליס באופן שותף ו\או למצוא לקוחות קיימים שרוצים להשתתף בהפקת תוכן לעסק שלכם. יוצרי UGC עונים לנו על כל הצרכים האלה – הם אנונימיים ולכן מרגישים אותנטים לחלוטין, יש להם ניסיון ביצירת תוכן – כתיבת תסריט, משחק, עריכה שמשרתים אותם לצורך הפקת התוכן. וכמובן אי אפשר שלא לדבר על העלויות הנוחות ביחס להפקות וידאו מסורתיות.
רגע, יש הוכחות שזה *באמת* עובד?
בטח! אם אתם מכירים אותנו יותר מיום יומיים, אתם יודעים שהדבר הכי אהוב עלינו, חוץ מחסיה מנהלת החשבונות שלנו, הם נתונים. אז הנה קצת דוגמאות מייצגות מקמפיינים ברבעון האחרון ששילבנו בהם תוצרי UGC:
בשורה התחתונה – UGC הוא כבר לא רק טרנד, אלא כלי עוצמתי שכל מותג צריך בארסנל השיווקי שלו. זה אותנטי, זה חסכוני, וזה פשוט עובד.
איך עושים את זה עם איתנו?
זה פשוט – אתם יכולים ללחוץ על הלינק הזה, או לפנות למנהל הקמפיינים שלכם.