[ ˈrʌʃn ]      [ ˈɔːdɪəns ]

Russian Audience Targeted Advertising

פרסום ושיווק ממוקד לקהל דובר רוסית

( noun )

Traffic Generators

פרסום ושיווק ממוקד

לקהל דובר רוסית

יש לך עניין להגיע ישירות לקהל דוברי רוסית? אנו במרקטיזם, כמי שמתמחים בשיווק באמצעות תוכן, פיתחנו כלים ייחודיים שיעזרו לך להגיע לקהל היעד שלך בצורה ממוקדת ולדייק את הקמפיינים שלך. בישראל קהל גדול של דוברי רוסית שגולשים באתרים ספציפיים ומעדיפים לצרוך תוכן בשפה הרוסית. כחלק ממתן מענה לצורך הזה, שמנו דגש על פרסום בשפה הרוסית והקמנו אתר תוכן ייעודי לדוברי רוסית המהווה פלטפורמה להעלאת תוכן הרלוונטי לקהל היעד בשפה הרוסית בלבד. כמו כן יצרנו שיתופי פעולה עם אתרי מדיה שונים בשפה הרוסית. אנו מנהלים עבור לקוחותינו קמפיינים של פרסום ברוסית מא' ועד ת', החל בכתיבת התכנים, תרגום, בניית הקמפיין, ניהול מדיה, אופטימיזציה וניתוח ומדידה.

קראו מה הלקוחות שלנו מספרים.

שירותי מחלקת פרסום ברוסית

תוכן ייעודי

כתיבת תוכן ייעודי לקהל דוברי הרוסית, לרבות שירותי תרגום לרוסית

אתר ייעודי

פרסום בשפה הרוסית – העלאת התוכן בפלטפורמה הייחודית – "UMNIK"

ניהול שוטף

ניהול שוטף של הקמפיין וביצוע אופטימיזציות לקבלת תוצאות מיטביות

ניתוח ומדידה

ניתוח תוצאות ומדידה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת

תוכן ייעודי

כתיבת תוכן ייעודי לקהל דוברי הרוסית, לרבות שירותי תרגום לרוסית

אתר ייעודי

פרסום בשפה הרוסית – העלאת התוכן בפלטפורמה הייחודית – "UMNIK"

ניהול שוטף

ניהול שוטף של הקמפיין וביצוע אופטימיזציות לקבלת תוצאות מיטביות

ניתוח ומדידה

ניתוח תוצאות ומדידה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת

למה פרסום בשפה הרוסית איתנו?

את הניסיון שרכשנו באמצעות ניהול מגוון פלטפורמות תוכן בתחומי ההשקעות, העיצוב והלייף סטייל, אנו מיישמים כעת באתר התוכן הייעודי לקהל דוברי הרוסית. זהו ערוץ פרסום ברוסית מצוין עבורך כמפרסם להגיע לקהל היעד שלך בצורה ממוקדת ולהעביר לו מסרים ייעודיים. הטכנולוגיות המתקדמות והכלים הייחודיים שפיתחנו משמשים אותנו לבצע מדידה, ניתוח והסקת מסקנות ברמה הגבוהה ביותר.

נשמע מעניין? פנו אלינו למידע נוסף
שילוב של ידע מקצועי, חכמת רשת ורגישות אנושית

אני עובדת צמוד עם מרקטיזם כבר מספר שנים. מדובר בחברה סופר מקצועית, יודעת לכוון ולמקסם תוצאות. שיתוף פעולה פורה, זמינות גבוהה. כלקוחה שעובדת עם המון חברות וספקים, תמיד חיפשתי את הספק שידע "לנהל" אותי במקום שאצטרך ,להאכיל, אותו בכפית על כל דבר קטן וגדול. מרקטיזם יודעים לנהל לקוח. מגדילים ראש, מספקים תובנות והצעות למקסום הקמפינים. זה מתחיל מלמעלה, ההנהלה הבכירה וממשיך למנהלי הלקוחות עצמם. תענוג.

assets_website_clients_aug24profile_HAREL
עינת מיתר, הראל חברה לביטוח
חווית העבודה שלנו עם מרקטיזם היא יוצאת דופן. מרקטיזם הוכיחה שהיא לא רק חברה שמבצעת קמפיינים, אלא שותפה אמיתית לניהול הדיגיטלי שלנו. התחושה הייתה שאנחנו בידיים טובות ושיש מאחורינו צוות מקצועי שתומך בנו בכל רגע נתון. הם תמיד זמינים, מקצועים וקשובים לכל צורך שלנו, ותמיד יודעים למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורנו. מרקטיזם מלווים את הפרסום הדיגיטלי של שפה1 בארץ ובחו"ל כבר שנים, ואני מאוד נהנה לחשוב ביחד איתה ולייצר פרסומים יחודיים שמייצרים אימפקט. תודה לכל הצוות על עבודה נפלאה. אני ממליץ בחום על מרקטיזם לכל מי שמחפש לקדם את השיווק בעסק שלו.
assets_website_clients_aug24profile_safa1
ניר גד , שפה1
אנו עובדים מעל 5 שנים עם מרקטיזם לאחר שניסינו מספר חברות של שיווק דיגיטלי ולא קיבלנו תוצאות מספקות. בעבודה עם מרקטיזם גילינו מקצועיות גבוהה, שיתוף מלא בסוגי קמפיינים, פתיחות לקבלת דעות ורעיונות משלנו והכי חשוב ראינו ואנחנו עדיין רואים תוצאות מעולות. תוסיפו לכל זה יחסי אנוש מעולים והנה לכם המתכון המושלם להצלחה. ממליצים בחום!
assets_website_clients_aug24profile_CEREMONIE
אוהד יעקב , סרמוני תה

"לאחר שנים של עובד שיווק inhouse, החלטנו לנסות מה שלא צלח בעבר, לפנות לגורם חיצוני שיהיה אמון על נושא השיווק הדיגיטלי. חיפשנו גורם מקצועי ועם יכולות במגוון תחומים בעולם הדיגיטל כדי לקבל כמה שיותר מענה שלם לצרכינו, אבל לא פחות חשוב גורם שירותי, אמין ושיודע לשתף פעולה כאילו היה אחד מאיתנו. אנחנו שמחים שהחלטנו לבחור במרקטיזם כגורם הזה שעונה על צרכינו. קיבלנו את עידן כמנהל הלקוח שלנו שזמין אלינו באופן מלא, למד את החברה שלנו ויודע לתת לנו את המענה התפור לצרכים שלנו."

assets_website_clients_aug24profile_SYNC
אלון בראון , SYNC Projects

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

מעניין אתכם להבין קצת יותר על פרסום בפייסבוק? תמשיכו לקרוא

קודם כל (וכפי שציינו למעלה) – אפשר להביא לקוחות דרך פרסום בפייסבוק, זאת עובדה. אנחנו מנהלים קמפיינים מוצלחים רבים שמטרתם היחידה היא הבאת תוצאות ולא רק “חשיפה“. הבשורה הגדולה שפייסבוק מביאה היא המידע העצום שהיא צוברת על המוני המשתמשים שלה. המידע הזה מאפשר לנו להגיע לקהלי יעד שלא חלמתם עליהם ולהציע להם את שירותינו.

מדוע שווה להתאמץ בכדי לנהל קמפיין פרסום גוגל אדוורדס מוצלח?

יש לנו לא מעט לקוחות שמבססים מעל ל-50% מההכנסות שלהם על קמפיין פרסום בגוגל. מדובר בערוץ שיווק דיגיטלי שמזרים לקוחות חדשים לעסק בצורה שוטפת. קמפיינים שמנוהלים בצורה נכונה ואחראית שומרים לרוב על יציבות ומהווים ערוץ מכירות ש”ניתן לסמוך עליו” גם בזמנים קשים. 

הדרך לקמפיין פרסום בגוגל מעולה היא מאתגרת

לצערנו, אנחנו לא היחידים שבוחרים פרסום בגוגל אדוורדס. עם השנים נוספים עוד ועוד מתחרים לכל אחד מהתחומים הפעילים. המודל הפרסומי בגוגל ממומן מבוסס על מכרז שמחיריו נקבעים על בסיס הביקוש וההיצע לתחום. במילים פשוטות – אם יש לנו 100 מתחרים ישירים על משבצות הפרסום הממומן בתחום שלנו אז כנראה שעלות הקמפיין שלנו תהיה גבוהה. 

התחרות הקשה מכריחה אותנו להיות מעולים! אנחנו מעבירים את הגולש מס’ שלבים עד שהוא מחליט לקנות מאיתנו משהו. אנחנו מזהים את הצורך של הגולש, מגישים לו מודעה, מובילים אותו לדף האינטרנט שלנו, ומשם מנסים לגרום לו לקנות מאיתנו (או להתקשר אלינו ולהצטרף למעגל לקוחותינו). 

אז כיצד בנוי קמפיין קידום ממומן מוצלח?

לפניכם מס’ פרמטרים חשובים. כל אחד מהם שווה מאמר משל עצמו, אבל בכל זאת ננסה לסכם בקצרה:

קופירייטינג מושלם:

כתיבה מעולה יכולה לעורר אצל הגולש את הצורך, לחבר אותו אליכם, להסביר לו מדוע אתם מהווים את הפתרון עבורו ולזרז אותו לפנות אליכם / לקנות מכם. . 

בידול:

הגולש נחשף במהלך חיפושיו למספר הצעות שבד”כ נותנות מענה לצורך זהה. המטרה שלנו היא לעזור לו להחליט שהעסק שלנו הוא אלטרנטיבה מצוינת עבורו (או האלטרנטיבה) השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בבניית קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס – במה אנחנו שונים מהמתחרים שלנו? הנה כמה רעיונות פשוטים: 10 שנות אחריות למוצר / לא משלמים עד שלא מרוצים / מחיר משתלם במיוחד / טכנולוגיה מתקדמת מהשוק / ועוד ועוד… 

קמפיין לתפארת:

האיכות של קמפיין קידום ממומן כן קובעת. קמפיינרים איכותיים יכולים לשלם 1/3 מהסכום שמשלמים המתחרים שלהם רק בגלל שהמערכת של גוגל מבינה שמדובר בקמפיין קידום ממומן איכותי ומניב שנותן ערך מדויק לגולש. 

דף נחיתה:

דף נחיתה הוא הדף אליו מובילות המודעות בקמפיינים שלנו. מדובר בעוגן חשוב מאוד בתהליך המכירה. דף נחיתה כושל יעצור לנו לחלוטין את שרשרת המכירה שבנינו. תשקיעו, תשקיעו ועוד פעם – תשקיעו. 

מכירות:

אם הגולש לא סיים את תהליך הרכישה בדף הנחיתה עצמו, אז כנראה שמטרת הקמפיין שלכם הייתה לגרום לו לפנות אליכם ישירות. מהרגע שהגולש פנה אליכם מתחיל תהליך חדש שבו תצטרכו לגרום לו לבצע רכישה של מוצר או שירות מסוים. מכאן הדברים נמצאים בידיים שלכם. במידה ומכירות זה לא הצד החזק שלכם תהיו חייבים למצוא דרכים להשתפר או להפקיד את המשך הטיפול בידי מישהו שיודע לסגור עסקאות שמגיעות מפרסום בגוגל. 

בסופו של דבר הכסף שלכם הוא זה שמושקע בקמפיין קידום ממומן ולכן אל תתפשרו על תהליך פרסום בגוגל מושלם. זכרו – דרך נכונה מביאה תוצאות !

מדריכים וחדשות הפרסום הממומן בגוגל

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

גוגל משדרגת ומשיקה – Google analytics 360 suite

פייסבוק מפרסמת את הבדלי השימוש בינה לבין אינסטגרם

כיצד תוכל ליצור פיקסל המרה של טאבולה ולהטמיעו באתר שלך?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי מדויק בטרגוט מודעות פייסבוק?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי בטרגוט מודעות גוגל

מאמרים נוספים בנושא

כיצד תוכל ליצור פיקסל המרה של טאבולה ולהטמיעו באתר שלך?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי מדויק בטרגוט מודעות פייסבוק?

כיצד קובעים רדיוס גיאוגרפי בטרגוט מודעות גוגל

כיצד עומדים במגבלת 20% טקסט במודעות פייסבוק ממומנות?

כיצד ניצור קהל ספציפי שצפה במודעת וידאו בפייסבוק לטובת פרסום נוסף

כיצד נוציא חשבונית לקמפיין הפרסומי באאוטבריין?

?What are you waiting for

?איזה לקוחות אנחנו מחפשים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.