יש לך עניין להגיע ישירות לקהל דוברי רוסית? אנו במרקטיזם, כמי שמתמחים בשיווק באמצעות תוכן, פיתחנו כלים ייחודיים שיעזרו לך להגיע לקהל היעד שלך בצורה ממוקדת ולדייק את הקמפיינים שלך. בישראל קהל גדול של דוברי רוסית שגולשים באתרים ספציפיים ומעדיפים לצרוך תוכן בשפה הרוסית. כחלק ממתן מענה לצורך הזה, שמנו דגש על פרסום בשפה הרוסית והקמנו אתר תוכן ייעודי לדוברי רוסית המהווה פלטפורמה להעלאת תוכן הרלוונטי לקהל היעד בשפה הרוסית בלבד. כמו כן יצרנו שיתופי פעולה עם אתרי מדיה שונים בשפה הרוסית. אנו מנהלים עבור לקוחותינו קמפיינים של פרסום ברוסית מא' ועד ת', החל בכתיבת התכנים, תרגום, בניית הקמפיין, ניהול מדיה, אופטימיזציה וניתוח ומדידה.
קראו מה הלקוחות שלנו מספרים.
כתיבת תוכן ייעודי לקהל דוברי הרוסית, לרבות שירותי תרגום לרוסית
פרסום בשפה הרוסית – העלאת התוכן בפלטפורמה הייחודית – "UMNIK"
ניהול שוטף של הקמפיין וביצוע אופטימיזציות לקבלת תוצאות מיטביות
ניתוח תוצאות ומדידה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת
כתיבת תוכן ייעודי לקהל דוברי הרוסית, לרבות שירותי תרגום לרוסית
פרסום בשפה הרוסית – העלאת התוכן בפלטפורמה הייחודית – "UMNIK"
ניהול שוטף של הקמפיין וביצוע אופטימיזציות לקבלת תוצאות מיטביות
ניתוח תוצאות ומדידה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת
את הניסיון שרכשנו באמצעות ניהול מגוון פלטפורמות תוכן בתחומי ההשקעות, העיצוב והלייף סטייל, אנו מיישמים כעת באתר התוכן הייעודי לקהל דוברי הרוסית. זהו ערוץ פרסום ברוסית מצוין עבורך כמפרסם להגיע לקהל היעד שלך בצורה ממוקדת ולהעביר לו מסרים ייעודיים. הטכנולוגיות המתקדמות והכלים הייחודיים שפיתחנו משמשים אותנו לבצע מדידה, ניתוח והסקת מסקנות ברמה הגבוהה ביותר.
אני עובדת צמוד עם מרקטיזם כבר מספר שנים. מדובר בחברה סופר מקצועית, יודעת לכוון ולמקסם תוצאות. שיתוף פעולה פורה, זמינות גבוהה. כלקוחה שעובדת עם המון חברות וספקים, תמיד חיפשתי את הספק שידע "לנהל" אותי במקום שאצטרך ,להאכיל, אותו בכפית על כל דבר קטן וגדול. מרקטיזם יודעים לנהל לקוח. מגדילים ראש, מספקים תובנות והצעות למקסום הקמפינים. זה מתחיל מלמעלה, ההנהלה הבכירה וממשיך למנהלי הלקוחות עצמם. תענוג.
"לאחר שנים של עובד שיווק inhouse, החלטנו לנסות מה שלא צלח בעבר, לפנות לגורם חיצוני שיהיה אמון על נושא השיווק הדיגיטלי. חיפשנו גורם מקצועי ועם יכולות במגוון תחומים בעולם הדיגיטל כדי לקבל כמה שיותר מענה שלם לצרכינו, אבל לא פחות חשוב גורם שירותי, אמין ושיודע לשתף פעולה כאילו היה אחד מאיתנו. אנחנו שמחים שהחלטנו לבחור במרקטיזם כגורם הזה שעונה על צרכינו. קיבלנו את עידן כמנהל הלקוח שלנו שזמין אלינו באופן מלא, למד את החברה שלנו ויודע לתת לנו את המענה התפור לצרכים שלנו."
יש לנו לא מעט לקוחות שמבססים מעל ל-50% מההכנסות שלהם על קמפיין פרסום בגוגל. מדובר בערוץ שיווק דיגיטלי שמזרים לקוחות חדשים לעסק בצורה שוטפת. קמפיינים שמנוהלים בצורה נכונה ואחראית שומרים לרוב על יציבות ומהווים ערוץ מכירות ש”ניתן לסמוך עליו” גם בזמנים קשים.
לצערנו, אנחנו לא היחידים שבוחרים פרסום בגוגל אדוורדס. עם השנים נוספים עוד ועוד מתחרים לכל אחד מהתחומים הפעילים. המודל הפרסומי בגוגל ממומן מבוסס על מכרז שמחיריו נקבעים על בסיס הביקוש וההיצע לתחום. במילים פשוטות – אם יש לנו 100 מתחרים ישירים על משבצות הפרסום הממומן בתחום שלנו אז כנראה שעלות הקמפיין שלנו תהיה גבוהה.
התחרות הקשה מכריחה אותנו להיות מעולים! אנחנו מעבירים את הגולש מס’ שלבים עד שהוא מחליט לקנות מאיתנו משהו. אנחנו מזהים את הצורך של הגולש, מגישים לו מודעה, מובילים אותו לדף האינטרנט שלנו, ומשם מנסים לגרום לו לקנות מאיתנו (או להתקשר אלינו ולהצטרף למעגל לקוחותינו).
כתיבה מעולה יכולה לעורר אצל הגולש את הצורך, לחבר אותו אליכם, להסביר לו מדוע אתם מהווים את הפתרון עבורו ולזרז אותו לפנות אליכם / לקנות מכם. .
הגולש נחשף במהלך חיפושיו למספר הצעות שבד”כ נותנות מענה לצורך זהה. המטרה שלנו היא לעזור לו להחליט שהעסק שלנו הוא אלטרנטיבה מצוינת עבורו (או האלטרנטיבה) השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בבניית קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס – במה אנחנו שונים מהמתחרים שלנו? הנה כמה רעיונות פשוטים: 10 שנות אחריות למוצר / לא משלמים עד שלא מרוצים / מחיר משתלם במיוחד / טכנולוגיה מתקדמת מהשוק / ועוד ועוד…
האיכות של קמפיין קידום ממומן כן קובעת. קמפיינרים איכותיים יכולים לשלם 1/3 מהסכום שמשלמים המתחרים שלהם רק בגלל שהמערכת של גוגל מבינה שמדובר בקמפיין קידום ממומן איכותי ומניב שנותן ערך מדויק לגולש.
דף נחיתה הוא הדף אליו מובילות המודעות בקמפיינים שלנו. מדובר בעוגן חשוב מאוד בתהליך המכירה. דף נחיתה כושל יעצור לנו לחלוטין את שרשרת המכירה שבנינו. תשקיעו, תשקיעו ועוד פעם – תשקיעו.
אם הגולש לא סיים את תהליך הרכישה בדף הנחיתה עצמו, אז כנראה שמטרת הקמפיין שלכם הייתה לגרום לו לפנות אליכם ישירות. מהרגע שהגולש פנה אליכם מתחיל תהליך חדש שבו תצטרכו לגרום לו לבצע רכישה של מוצר או שירות מסוים. מכאן הדברים נמצאים בידיים שלכם. במידה ומכירות זה לא הצד החזק שלכם תהיו חייבים למצוא דרכים להשתפר או להפקיד את המשך הטיפול בידי מישהו שיודע לסגור עסקאות שמגיעות מפרסום בגוגל.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.