פיצוח קמפיין דיגיטלי מצליח בדרך כלל מהגעה מדויקת לקהל היעד. כחברה מובילה בפרסום באמצעות תוכן, זיהינו את הצורך לפנות ישירות למגזרים הדתי והחרדי שלרוב גולש באתרים נפרדים, צורך תוכן במקומות שונים מכלל האוכלוסיה ובכך מתפספס למפרסמים רבים.
כדי להגיע לקהל זה פיתחנו במרקטיזם התמחות בפרסום למגזר החרדי / הדתי וביצירת מהלכי תוכן ייחודיים. בין היתר, הקמנו אתר תוכן ייעודי, המותאם לדפדפנים כשרים, שם מפורסמות כתבות של לקוחותינו במגוון נושאים הרלוונטיים לקהל היעד.
כמו כן, ברשותנו הסכמים בלעדיים עם מגוון אתרים למגזר הדתי והחרדי המאפשרים לנו להציע ללקוחותינו מדיה ישירה וזולה. אנו מנהלים את מהלכי התוכן בכל ההיבטים – החל משלב האסטרטגיה והכתיבה, העלאת התוכן באתר, פריסת המדיה ועד המדידה וניתוח התוצאות.
קראו מה הלקוחות שלנו מספרים.
כתיבת תוכן מקצועי לקהל הדתי והחרדי
העלאת התוכן באתר ייעודי לקהל היעד
ניהול שוטף של הקמפיין בפלטפורמות פרסום למגזר החרדי והדתי
יש לנו הסכמים בלעדיים עם פלטפורמות הפרסום
יצירת פניות איכותיות
מדידת ביצועים בכלי מדידה מתקדמים
כתיבת תוכן מקצועי לקהל הדתי והחרדי
העלאת התוכן באתר ייעודי לקהל היעד
ניהול שוטף של הקמפיין בפלטפורמות פרסום למגזר החרדי והדתי
יש לנו הסכמים בלעדיים עם פלטפורמות הפרסום
יצירת פניות איכותיות
מדידת ביצועים בכלי מדידה מתקדמים
יש לך עניין להגיע ישירות לציבור הדתי והחרדי? לנו יש את הכלים להגיע אליו בצורה מדויקת. האתר הייעודי שלנו "חברותא קדישתא" והקמפיינים שאנחנו מנהלים בפלטפורמות ייעודיות לדתיים ולחרדים מהווים סביבה טבעית ונוחה לגולש דתי. כך ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר בקרב קהל היעד. אתר התוכן הייעודי למגזר החרדי מצטרף לשורה של אתרי תוכן מובילים וותיקים שבנינו בתחום ההשקעות והפיננסים, בתחום העיצוב והצרכנות והלייף סטייל שכבר הניבו מאות קמפיינים מוצלחים. כלי המדידה המתקדמים שלנו מאפשרים לבצע אופטימיזציה מיטבית ולשפר כל העת את תוצאות הקמפיין.
אני עובדת צמוד עם מרקטיזם כבר מספר שנים. מדובר בחברה סופר מקצועית, יודעת לכוון ולמקסם תוצאות. שיתוף פעולה פורה, זמינות גבוהה. כלקוחה שעובדת עם המון חברות וספקים, תמיד חיפשתי את הספק שידע "לנהל" אותי במקום שאצטרך ,להאכיל, אותו בכפית על כל דבר קטן וגדול. מרקטיזם יודעים לנהל לקוח. מגדילים ראש, מספקים תובנות והצעות למקסום הקמפינים. זה מתחיל מלמעלה, ההנהלה הבכירה וממשיך למנהלי הלקוחות עצמם. תענוג.
"לאחר שנים של עובד שיווק inhouse, החלטנו לנסות מה שלא צלח בעבר, לפנות לגורם חיצוני שיהיה אמון על נושא השיווק הדיגיטלי. חיפשנו גורם מקצועי ועם יכולות במגוון תחומים בעולם הדיגיטל כדי לקבל כמה שיותר מענה שלם לצרכינו, אבל לא פחות חשוב גורם שירותי, אמין ושיודע לשתף פעולה כאילו היה אחד מאיתנו. אנחנו שמחים שהחלטנו לבחור במרקטיזם כגורם הזה שעונה על צרכינו. קיבלנו את עידן כמנהל הלקוח שלנו שזמין אלינו באופן מלא, למד את החברה שלנו ויודע לתת לנו את המענה התפור לצרכים שלנו."
יש לנו לא מעט לקוחות שמבססים מעל ל-50% מההכנסות שלהם על קמפיין פרסום בגוגל. מדובר בערוץ שיווק דיגיטלי שמזרים לקוחות חדשים לעסק בצורה שוטפת. קמפיינים שמנוהלים בצורה נכונה ואחראית שומרים לרוב על יציבות ומהווים ערוץ מכירות ש”ניתן לסמוך עליו” גם בזמנים קשים.
לצערנו, אנחנו לא היחידים שבוחרים פרסום בגוגל אדוורדס. עם השנים נוספים עוד ועוד מתחרים לכל אחד מהתחומים הפעילים. המודל הפרסומי בגוגל ממומן מבוסס על מכרז שמחיריו נקבעים על בסיס הביקוש וההיצע לתחום. במילים פשוטות – אם יש לנו 100 מתחרים ישירים על משבצות הפרסום הממומן בתחום שלנו אז כנראה שעלות הקמפיין שלנו תהיה גבוהה.
התחרות הקשה מכריחה אותנו להיות מעולים! אנחנו מעבירים את הגולש מס’ שלבים עד שהוא מחליט לקנות מאיתנו משהו. אנחנו מזהים את הצורך של הגולש, מגישים לו מודעה, מובילים אותו לדף האינטרנט שלנו, ומשם מנסים לגרום לו לקנות מאיתנו (או להתקשר אלינו ולהצטרף למעגל לקוחותינו).
כתיבה מעולה יכולה לעורר אצל הגולש את הצורך, לחבר אותו אליכם, להסביר לו מדוע אתם מהווים את הפתרון עבורו ולזרז אותו לפנות אליכם / לקנות מכם.
הגולש נחשף במהלך חיפושיו למספר הצעות שבד”כ נותנות מענה לצורך זהה. המטרה שלנו היא לעזור לו להחליט שהעסק שלנו הוא אלטרנטיבה מצוינת עבורו (או האלטרנטיבה) השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בבניית קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס – במה אנחנו שונים מהמתחרים שלנו? הנה כמה רעיונות פשוטים: 10 שנות אחריות למוצר / לא משלמים עד שלא מרוצים / מחיר משתלם במיוחד / טכנולוגיה מתקדמת מהשוק / ועוד ועוד…
האיכות של קמפיין קידום ממומן כן קובעת. קמפיינרים איכותיים יכולים לשלם 1/3 מהסכום שמשלמים המתחרים שלהם רק בגלל שהמערכת של גוגל מבינה שמדובר בקמפיין קידום ממומן איכותי ומניב שנותן ערך מדויק לגולש.
דף נחיתה הוא הדף אליו מובילות המודעות בקמפיינים שלנו. מדובר בעוגן חשוב מאוד בתהליך המכירה. דף נחיתה כושל יעצור לנו לחלוטין את שרשרת המכירה שבנינו. תשקיעו, תשקיעו ועוד פעם – תשקיעו.
אם הגולש לא סיים את תהליך הרכישה בדף הנחיתה עצמו, אז כנראה שמטרת הקמפיין שלכם הייתה לגרום לו לפנות אליכם ישירות. מהרגע שהגולש פנה אליכם מתחיל תהליך חדש שבו תצטרכו לגרום לו לבצע רכישה של מוצר או שירות מסוים. מכאן הדברים נמצאים בידיים שלכם. במידה ומכירות זה לא הצד החזק שלכם תהיו חייבים למצוא דרכים להשתפר או להפקיד את המשך הטיפול בידי מישהו שיודע לסגור עסקאות שמגיעות מפרסום בגוגל.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.