כאשר אנחנו נרשמים לאתרים ולרשתות חברתיות, אנחנו מספקים מידע, המון המון מידע… אחד מסוגי המידע שמשקלם נמדד בזהב, הוא כתובת המייל שלנו, מאחר ומיילינג-ליסט היא אחד המצרכים המבוקשים ביותר, כאשר יש בידיכם רשימה כזו (של לקוחות קיימים, למשל), הפרסום שלכם בפייסבוק יוכל להגיע אליהם ישירות.
כיצד תעשו זאת?
בעזרת שניים מכלי הגדרת ה-Audiences שפייסבוק מעמיד לרשותכם:
1. פניה לקהל שיש בידיכם את רשימת כתובות המייל שלו:
התחברו לחשבונכם.
היכנסו ל-
ולחצו על Create a Custom Audience
בחלון שנפתח, לחצו על Customer File
תוכלו לבחור באחת משלוש האפשריות: להעלות קובץ מוכן, להעתיק ולהדביק רשימה מקובץ או לייבא מ-MailChimp. שימו לב רק לוודא כי ה-Data Type שנבחר הוא כתובות מייל.
2. הרחבת המעגל ופניה לקהל הדומה לקהל שיש בידיכם את רשימת כתובות המייל שלו:
התחברו לחשבונכם.
היכנסו ל-
ולחצו על Create a Lookalike Audience
החלון שנפתח יאפשר לכם לפנות לקהל דומה למקור שתציינו ב-Source. רק את תשכחו ללחוץ על כפתור Confirm בסיום.