כיצד לפרסם למשתמשים ספציפיים דרך רשימת מיילים בפייסבוק

כאשר אנחנו נרשמים לאתרים ולרשתות חברתיות, אנחנו מספקים מידע, המון המון מידע… אחד מסוגי המידע שמשקלם נמדד בזהב, הוא כתובת המייל שלנו, מאחר ומיילינג-ליסט היא אחד המצרכים המבוקשים ביותר, כאשר יש בידיכם רשימה כזו (של לקוחות קיימים, למשל), הפרסום שלכם בפייסבוק יוכל להגיע אליהם ישירות.

כיצד תעשו זאת?

בעזרת שניים מכלי הגדרת ה-Audiences שפייסבוק מעמיד לרשותכם:

1. פניה לקהל שיש בידיכם את רשימת כתובות המייל שלו:

התחברו לחשבונכם.

היכנסו ל-

https://www.facebook.com/ads/manager/audiences/manage

ולחצו על Create a Custom Audience

1

בחלון שנפתח, לחצו על Customer File

2

תוכלו לבחור באחת משלוש האפשריות: להעלות קובץ מוכן, להעתיק ולהדביק רשימה מקובץ או לייבא מ-MailChimp. שימו לב רק לוודא כי ה-Data Type שנבחר הוא כתובות מייל.

3

2. הרחבת המעגל ופניה לקהל הדומה לקהל שיש בידיכם את רשימת כתובות המייל שלו:

התחברו לחשבונכם.

היכנסו ל-

https://www.facebook.com/ads/manager/audiences/manage

ולחצו על Create a Lookalike Audience

4

החלון שנפתח יאפשר לכם לפנות לקהל דומה למקור שתציינו ב-Source. רק את תשכחו ללחוץ על כפתור Confirm בסיום.

5
רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

כנראה יעניין אתכם גם

מהפכת התוכן: למה כולם עוברים ל-UGC?

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

גוגל משדרגת ומשיקה – Google analytics 360 suite