הגולש הממוצע כבר יודע לזהות מודעות ממומנות היטב, לא רק שהן מופיעות בראש ובתחתית העמוד, הן גם מסומנות ע”י טאב צהוב שבתוכו רשום ”Ad” .גוגל מנסה לקדם מודעות אלו, ולנסות למשוך אליהן יותר ויותר גולשים ולכן מנסים שיטה חדשה, במקום שהטאב הידוע יהיה בצבע צהוב יחליפו את הצבע לירוק הזהה לקישור מימינו.
המטרה של החלפת הצבע היא לגרום למודעות להיות בולטות פחות ממה שהן היום ועל ידי כך בעצם, לגרום ליותר גולשים להכנס למודעות הממומנות. ההנחה היא שככל שהמודעה תהיה פחות בולטת כך יהיו יותר “קליקים”. גוגל הצהירה כי ניסוי זה החל בווליום נמוך ובמידה והטאב הירוק לא ימיר יותר מהטאב הצהוב הניסוי יפסק ולא יהיה שינוי.
כמובן, שנעדכן בתוצאות.
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!