מחקר חושף: ערוצי הדיגיטל הינם האמצעי העיקרי ליצירת קשר עם עסקים
לקוחות מתקשרים לבתי העסק הרבה יותר מבעבר וזאת בזכות מאמצי השיווק הדיגטליים ובעיקר דרך חיפוש במכשירים הניידים. המחקר נעשה בארה”ב וניתח 58 מיליון שיחות של 40 תחומים שונים ומצא מספר מגמות מעניינות. להלן כמה מהן:
1. 92% מהמתקשרים לבתי העסק מגיעים דרך הדיגיטל
כן כן! הרוב המוחלט של הלקוחות אשר יוצרים קשר טלפוני מגיעים באמצעות ערוצי הדיגיטל- אתרים, דפי נחיתה, חיפוש אורגני, חיפוש ממומן וכדומה. גידול זה הינו משמעותי ביחס לשנה שעברה בה נתון זה עמד על 84%. יש לציין כי שיחות אלו לא מחליפות שיחות שהיו בעבר אלא הגדילו את יצירת הקשר עם בתי העסק.
2. 48% מהשיחות מגיעות באמצעות חיפוש במובייל
זאת הודות לכפתורים המאפשרים התקשרות מהירה דרך הניידים. חשוב שתוודאו שאכן קיימים כפתורים אלו בכל ערוץ פרסומי דיגיטלי בו אתם נעזרים – כמובן, אם אתם רוצים שיתקשרו אליכם 🙂
3. רוב השיחות מתקבלות ביום שני בין 11-12 לצהריים
כמובן, המחקר נערך בארה”ב ולכן אם נקביל אלינו.. תצפו לשיחות ביום ראשון קצת לפני הפסקת הצהריים שלכם.
4.משך זמן שיחה ממוצעת – 4:52 דקות
צריך לזכור שאנו מדברים על ממוצע, ישנם תחומים שמושכים את הממוצע בצורה משמעותית כלפי מעלה, למשל תחום התמיכה הטכנית במחשבים בו משך שיחה ממוצעת יכול להגיע ל 9 דקות! ובכל זאת,ההממוצע עלה ב- 18% משנה שעברה.
בגדול המחקר מציג בצורה חד משמעית- ערוצי דיגיטל IN ערוצי אופליין OUT…. So out !!
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!