משתמשים בארה”ב דיווחו על הופעת אפשרויות חדשות במסנג’ר שלהם, אחת מהאפשרויות היא הופעת “People you may know” ישירות באפליקציה.
האפשרות השניה והיותר מעניינת היא שאילתות שפייסבוק מציגה למשתמשים תוך כדי שיחה עם משתמשים אחרים או עם מותגים. למשל, שאילתה אחת היא האם השיחה עם המותג הינה לשם יצירת קשר או לשם תמיכה?
מצד אחד נראה שאפשרויות אלו יכולות להועיל למשתמשים ולעשות סדר, מצד שני זו הדרך של הרשת החברתית להשיג מידע נוסף על המשתמשים ועל התנהגות הגלישה שלהם ולהציג להם פרסום בפייסבוק בהתאם.
מעניין? מאוד!
האם זה ניסוי רשמי? כמובן שלא 🙂
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!