רימרקטינג או שיווק מחדש הינו כלי עצמתי בעולם הפרסום, הוא מאפשר לנו המפרסמים להגיע לקהל אשר התעניין במוצר או בשירותים שלנו בעבר. אחת הדרכים לשווק מחדש במדיה הינה באמצעות פרסום בגוגל אדוורדס. השבוע, גוגל הציגו כמה מהחידושים הצפויים, כאלו שיהפכו את הרימרקטינג שלכם לאפילו יותר ממוקד ויותר מועיל.
Remarketing Lists for Search Ads- RLSA – הוא בעצם הפיצ’ר המאפשר להתאים את המודעות, ההצעות ומילות המפתח על בסיס אינטראקציית הגולשים עם האתר שלכם, ובו נעשו החידושים העיקריים – מתרגשים? הנה זה בא:
רימרקטינג חוצה מכשירים- תוכלו לטרגט לקוח ולהציג לו פרסומות רלוונטיות גם כאשר הוא עובר בין המכשירים השונים בהם משתמש – טאבלט, מובייל, מחשב נייח וכדומה.
רשימות מבקרים מעובות- גוגל תאפשר לכם לשמור את המבקרים באתר לתקופה של עד 540 יום.
רשימת רימרקטינג ברמת הקמפיין- בהמשך השנה גוגל תאפשר לכם ליצור רשימה עבור כל קמפיין, דבר שיגרום לניצול מהיר וטוב יותר של ה RLSA.
חידוש נוסף ומעניין הינו ה Demographics for Search Ads -DFSA – פיצ’ר הפועל על בסיס דמוגרפיה וזמין למפרסמים ברחבי העולם. חידוש זה יאפשר לכם לטרגט לקוחות על פי מין וגיל ולהציע ביד עבור כל קבוצה. בנוסף, תוכלו לקבל דו”ח שיציג לכם כיצד כל קבוצה דמוגרפית מגיבה לקמפיין, ואף תוכלו להוסיף מאפיינים דמוגרפיים נוספים על מנת למקד את קהל היעד.
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!