גוגל כל הזמן עוסקת בשינויים ושיפורים לטובת הגולש וגם לטובת המפרסמים כפי שראינו בניסוייה באפריל האחרון. העיצוב החדש הינו תהליך אשר גוגל שוקדת עליו זמן מה ונקרא Material Design, מטרת התכנית היא שכלל מוצרי גוגל יהיו בעיצוב חדשני, טכנולוגי, כזה שיאפשר חיפוש ושימוש נוח ואסתטי לגולשים.
כיום לא כולם יכולים לראות את העיצוב החדש כיוון שגוגל, כמו גוגל עושים ניסוי לפני כל הצהרה רשמית על שינוי. אז מה הם השינויים שנראים כרגע בתצוגה?
הרקע החדש נצבע במעין אפור בהיר בעוד תוצאות החיפוש מתוחמות בכרטיסיות לבנות וזאת על מנת להדגיש אותן (כן, כן זה גם מדגיש את המודעות שלכם).
שינויים בצבעי הסמלים- למשל זכוכית המגדלת המייצגת את כפתור החיפוש נצבעה בצבע אפור במקום כחול על גבי לבן.
שינוי משמעותי יותר עליו דיווחו חלק מהגולשים הינו תוצאות ביוגרפיה ועובדות שהמנוע נותן בעת חיפוש אשר נדדו למרכז תוצאות החיפוש, לעומת מיקומם עד כה אשר היה לצד תוצאות החיפוש. שינוי זה אכן ממרכז את דף תוצאות החיפוש מצד אחד אבל הוא גורם לזמן שמגיעים לתוצאה הרלוונטית לגולש, להתארך.
מחכים לשינויים נוספים, וכמובן נעדכן
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!