גוגל הודיעה: מודעות ממומנות יופיעו מעתה בראש ובתחתית העמוד בלבד!
לאחר ניסוי שערך כשש שנים, הגיעו למסקנה בגוגל כי המודעות מצד ימין אינן מספיק רלוונטיות למחפשים. מודעות אלו היו חשופות עד כה רק למחפשים במחשבים ולא במובייל וכעת גם אלו לא יוכלו לראותן.
החל מיום שישי האחרון (19/2/16) מודעות ממומנות אשר הופיעו בצד ימין/שמאל של מסך החיפוש הוסרו ונותרו מודעות בראש ו/או בתחתית העמוד, כמו כן, מעתה יפורסמו ארבע מודעות ממומנות במקום שלוש.
המודעה הרביעית לא תופיע תמיד, אלא רק במילות חיפוש בעלות ערך גבוה, לדוגמה: “Hotels in TLV”.
שימו לב, אין זה אומר שלעולם לא תתקלו במודעות ממומנות בצד ימין/שמאל של מסך החיפוש, שכן גוגל השאירה אפשרות זו למודעות המויועדות לקניות אונליין Product Listing Ad (PLA).
איך זה משפיע על החברות המפרסמות? ובכן, יותר מתמיד עלינו לשאוף לבלוט ולהיות בראש עמוד החיפוש, כעת בין 4 המודעות הראשונות. עלינו להיות יצירתיים ורלוונטים ברמה הגבוהה ביותר בהתאם לדרישות המחפשים בגוגל, להיות הטובים ביותר גם תחת תנאים משתנים!
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!