אם אתם מפרסמים מקצוענים בגוגל אדוורדס אתם בטח אומרים לעצמכם- “נו מה חדש בזה?” הרי עוד בספטמבר 2016 המפרסמים בגוגל לא יכלו להשתמש “בקליקים שהניבו המרות” לטובת אסטרטגיות בידים. אבל, חלקכם יודעים כי העמודה עדיין הוצגה על מנת לתת נתונים נוספים על הקמפיינים. ומה קורה החל ממרץ?
אז, שימו לב, החל ממרץ 2017 גם עמודה זו תרד לחלוטין מהאפשרויות של גוגל אדוורדס. אם אתם עדיין נעזרים בעמודה זו לטובת ניתוחי הקמפיינים שלכם, זהו זמן טוב לבחון מחדש את האסטרטגיה שלכם.
אז מה כן עושים? מתמקדים ב”המרות”, כלומר מדידה ודיווח של פעולות המרה שונות שמתבצעות לאחר הקליק על המודעה. המרות אלו כוללות ביקור בחנויות אונליין והמרות שונות בכלל המכשירים.
מידע נוסף על השינוי ועל עמודת “המרות” ניתן למצוא בקישור הבא
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!