הרשת החברתית אישרה השבוע כי היא עושה טסט אשר בוחן אפשרות להציג מודעות בקבוצות השונות תוך כדי איסוף תגובות המשתמשים בטרם קיבוע מודעות אלו.
הניסוי נעשה בקרב משתמשי המובייל והדסקטופ, אשר ממוקמים באוסטרליה, קנדה, אירלנד וניו-זילנד.
מדוע פייסבוק מריצה את הטסט?
הסיבה להחדרת מודעות פייסבוק ממונות לקבוצות, נעוצה בהכרזה של החברה ברבעון השני של שנת 2016, בה הודיעה כי לקראת אמצע שנה הבאה תכולת הניוזפיד תגיע למקסימום, דבר שלא יאפשר החדרת מודעות נוספות. הקבוצות השונות בפייסבוק מכילות מעל מיליארד משתמשים פעילים בחודש, אשר מתעניינים בנושאים משותפים זהים, מה שיגרום הן לחשיפה והן לטרגוט אפקטיבי של קהל היעד.
לאלו מכם שמפרסמים בפייסבוק, שווה לעקוב אחר תוצאות הניסוי. אנחנו כמובן נעדכן 🙂
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!