פייסבוק מאפשרת ליצור קהל על בסיס משך שהותו באתר העסק שלכם!
חדשות משמחות לאלו מביניכם אשר מנהלים מסעות פרסום בפייסבוק ומחפשים דרכים נוספות להגיע לקהל יעד רלוונטי. פייסבוק הוסיפה דרך חדשה לטרגוט אשר מבוסס על משך הזמן שהמשתמש שהה באתר שלכם, מה שאומר שקהל זה מורכב ממשתמשים אשר הביעו (או עדיין מביעים) עניין בפעילות שלכם. תוכלו למקד את הקהל שלכם ולהציג מודעות רק לקבוצת האנשים אשר בילו בממוצע את הזמן הרב ביותר באתר שלכם!! ואף לשלב עם אפשרויות קיימות נוספות כגון משתמשים שביקרו בעמוד ספציפי באתר. אז.. איך זה נראה?
רוצים לדעת עוד על הגדרה נכונה של קהלי יעד? המשיכו כאן
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!