פילוח קהל על פי איזור גאוגרפי הינו דבר שמוכר לנו מפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק וגוגל. היום אאוטבריין פתחה אפשרות זו וכעת ניתן להחליט באיזה איזורים בארץ תרצו שהכתבה שלכם תתפרסם. החלוקה כרגע הינה חלוקה רחבה באופן יחסי וכוללת את האפשרויות הבאות: צפון, מרכז, דרום, חיפה, תל אביב וירושלים. לא כמו בפייסבוק למשל, בה ניתן לפלח לאיזורים גאוגרפים מדוייקים יותר ממש ברמת העיר, האיזור, הקילומטר ואף לחסום ערים מסוימות מלראות את המודעה שלכם.
מדוע שנרצה לפלח קהל על פי איזור גאוגרפי באאוטבריין? ובכן, בפלטפורמה זו אתם משלמים רק על הקהל שהתעניין בכתבה ובמוצר שלכם. כלומר, עד אשר הגולש לא “הקליק” על הכתבה שלכם אתם לא משלמים. במידה ושירותי העסק שלכם ממוקדים באיזור מסוים בארץ ולא בפריסה ארצית, עדיף לכם שרק מי שממוקם באיזור השירות שלכם יוכל לראות ולהכנס לכתבה שלכם ושלא תשלמו על כניסות מיותרות. צעד זה של אאוטבריין גורם למיקוד נוסף בקמפיינים ומעלה את הסיכויים לכך שהפניות שיגיעו אליכם יהיו אכן בשלות ורלוונטיות!
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!