היום גוגל השיקה את אנליטקיס 360, “חליפה” משופרת יותר מבחינת האופציות שנותנת למפרסמים. לא ברור אם מאגר הנתונים עצמו השתנה, אך ישנם 6 שינויים שפורסמו, מתוכם 4 חדשים לגמרי.
עבור המפרסמים ובעלי העסקים שביניכם, גוגל אנליטיקס הינו כלי שהפך להיות חלק משגרת היום יום בניהול קמפיינים. כלי זה הינו כלי שמודד תוצאות בזמן אמת ויכול לנתח נתונים שעוזרים באופטימזציה של הקמפיינים אותם אתם מובילים. על פי הנתונים של גוגל, מי שנעזר בכלי זה נעשה מדויק יותר ויכול להגיע למטרותיו השיווקיות פי 3 יותר ממי שאינו נעזר בכלי זה!
אז, מה נכלל ב”חליפה” שגוגל תפרה למפרסמים?
Audience Center 360 – טירגוט קהל לקוחות ומציאת קהל דומה דרך סנכרון בין מכשירים, ערוצים וקמפיינים שונים.
Optimize 360 – הצגת גרסאות שונות של האתר לצרכן על מנת לבחון מהי הגרסה המתאימה ביותר לכל קהל.
Data Studio 360 – ניתוח נתונים ממקורות שונים לטובת קבלת דו”ח אינטראקטיבי מקיף.
Google Tag Manager 360– כלי שהיה קיים טרם ההשקה אך כיום נחשב למוצר בפני עצמו.
Attribution 360 – עד כה הכרנו אותו בשם Adometry , נבנה מחדש מהיסוד על מנת לסייע למפרסמים להקצות תקציבים בצורה בטוחה ומושכלת. נוכל לנתח את הביצועים בכלל הערוצים והמכשירים בכדי ללמוד מהו תמהיל השיווק הנכון ביותר עבורכם.
Analytics 360 – נקרא בעבר אנליטיקס פרימיום. יהווה מרכז מדידה אשר ינתח את התהליך שהגולש עבר בכל מקום באתר, בשילוב עם תוצאות המודעות על מנת לקבל תמונה מלאה של אפקטיביות הפרסום.
לסיכום, אם עדיין לא השכלתם להשתמש בכלי זה, זה הזמן!
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!