גוגל אישרה כי היא עושה ניסוי הכולל כמה עשרות עסקים ובו מציגים מודעות המהוות מעין “כרטיס ביקור” לעסקים. מודעות מסוג אלו הופיעו לראשונה בבחירות 2016 בארה”ב, ונקראות “כרטיס מועמד”. התוכן במודעות אלו הינו שונה מהתוכן האינפורמטיבי שאנו מכירים במודעות עסקים המופיעות מצד ימין של המסך, שכן בפעם הראשונה גוגל מאפשרת להכניס אנימציה/ GIF לכרטיס עסקי.
כפי שניתן לראות מעלה, ה”כרטיסים העסקיים” (גוגל עדיין לא אישרה כינוי רשמי לסוג מודעות זה) מופיעים ב PC כתוצאת החיפוש השניה, במובייל מודעות אלו יופיעו כתוצאת החיפוש השלישית, תחת מודעת העסק האינפורמטיבית (המוצגת בתמונה בצד ימין). במודעות מסוג זה, העסקים יכולים להציג מידע רלוונטי, מידי ומתעדכן הקשורים למוצר הנמכר או לשירותים המוצעים.
גוגל עדיין לא הצהירו אילו עסקים יוצגו במודעות מסוג זה ואילו לא, אנחנו מחכים בציפיה לעדכונים וכמובן.. נעדכן אתכם גם!
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!