במדריך הקודם יצרנו רשימת מילים שליליות, שאיננו רוצות שתופענה בעת החיפוש. אבל, לעיתים, אנחנו מנהלים יותר מקמפיין אחד, אולם המילים השליליות להן אנחנו נזקקים הן זהות בין הקמפיינים השונים.
האם נצטרך להגדיר רשימה בנפרד עבור כל אחד מהקמפיינים, גם אם הרשימה עצמה כפולה וזהה?
התשובה היא – לא,
גוגל אדוורדס מאפשרת לכם לשייך רשימה אחת של מילים שליליות למספר קמפיינים שונים לגמרי.
כיצד תעשו זאת?
הכנסו לחשבונכם דרך
https://ads.google.com/home/
לחצו על הלשונית קמפיינים
מתפריט הצד בחרו בספריה משותפת
לאחר מכן, בחרו במילות מפתח שליליות בקמפיין
סמנו V בתיבת הסימון שליד שם הרשימה שאתם רוצים לשייך לקמפיינים
לחצו על החל על קמפיינים
בחלון שיפתח, בחרו את כל הקמפיינים אליהם אתם רוצים לשייך את מילות המפתח השליליות ולחצו על שמור.
זהו,
כעת, מילות המפתח השליליות מוגדרות ובמספר צעדים קלים ופשוטים חסכתם לעצמכם הרבה הקלקות מיותרות וגם הרבה כסף.