פלטפורמת טאבולה היא עולם שלם ודינאמי. צריך כל העת לשפר, לשנות ולבצע אופטימיזציות בקמפיינים בכדי למקסם תוצאות. קבלו כמה המלצות לשיפור הקמפיינים שלכם:
הגדרות הקמת קמפיין טאבולה
הכנת הקמפיינים לפני עלייתם לאוויר היא השלב החשוב ביותר והגדרות נכונות יעזרו לכם להצליח.
הפרידו את הקמפיינים לפי מכשירים – מובייל, דסקטופ, טאבלט. התנהגות הגולשים והמעורבות שלהם שונה בכל מכשיר. למשל יותר פשוט להכניס פרטי כרטיס אשראי בדסקטופ מאשר במובייל.
הפרידו את הקמפיינים לפי מיקום – במיוחד אם יש לכם קמפיינים בחו”ל.
הפרידו בין קמפיינים של מוצרים שונים או כמה סוגי תכנים. אם יש לכם 2 כתבות שונות – העלו קמפיין טאבולה נפרד לכל כתבה.
וודאו שיש לכם מספיק תקציב כדי להשיג את המטרות שהגדרתם לקמפיין . צריך לחלק את התקציב בין הקמפיינים השונים לפי איך שאתם צופים את התוצאות. מומלץ להתחיל עם תקציב של מינימום 50$ ליום. מצד שני לא מומלץ להתחיל עם תקציב גבוה מידי שיצא מהר מידי, לכן התקציב ההתחלתי הוא סוג של ניסיון עבורכם לבחון איך מתנהג הקמפיין.
כדאי לא להעלות כמות גדולה מידי של קמפיינים וכן כמות גדולה של סוגי מודעות לכל קמפיין, כדי לא לאבד שליטה.
השתמשו בפיקסלים של טאבולה בהגדרות הקמפיין כדי לבצע מדידה מדויקת ואופטימיזציה
מדריך מצולם של טאבולה להקמת קמפיין חדש
הכנת הקריאטיב
הכותרות והתמונות שאתם בוחרים למודעות שלכם צריכות להיות קשורות לעמוד הנחיתה/לכתבת התוכן שאליהם מגיע הגולש מהמודעה. שידע למה לצפות. רצוי להימנע מכותרות מטעות או מבוססות רק על “גימיק”, אחרת הגולש ינטוש מהר את התוכן. כך תוכלו לקבל קליקים מגולשים “מבושלים” יותר שיש להם סיכוי גבוה יותר להמיר.
כדי למקד את הפנייה בכותרות, ניתן להשתמש במילים ספציפיות המגדירות זמן, מקום, מגדר וכדומה. למשל, פנייה בלשון נקבה בכותרת, פניה לפי מקום: תושבי הדרום שימו לב… וכדומה.
ביצוע אופטימיזציות
התחילו עם קמפיין רחב ולאחר זמן שהקמפיין כבר רץ תוכלו לבצע אופטימיזציות ולצמצם, למשל: לפצל לקמפיינים לפי שעות ביום, לפי מערכות הפעלה, לפי תוכן – כותרות אגרסיביות לעומת קלאסיות וכדומה.
העלו קמפיין רימרקטינג לגולשים שכבר התעניינו בתוכן שלכם
-בצעו אופטימיזציות לפי אתרים – העלו והורידו בידים בהתאם לביצועים של אותו אתר.
מעוניינים ביותר קליקים? תוכלו להעלות את הביד או להעלות CTR על ידי שינוי קריאטיב למודעות
בצעו אופטימיזציות לתוכן. בדקו אילו מודעות מביאות CTR גבוה ואילו מודעות משיגות את אחוז ההמרה הגבוה ביותר. עצרו מודעות שלא מביאות את התוצאות הרצויות ובמידת הצורך העלו מודעות חדשות. ניתן גם לבודד קריאטיב שעובד טוב ולפתוח לו קמפיין נפרד. בצעו AB TESTING כדי לבחון איזו כותרת או איזו תמונה טובה יותר – העלו את אותה כותרת עם תמונה שונה, או את אותה תמונה עם כותרת שונה ובחנו את הביצועים.
שדרגו את קמפיין התוכן שלכם עם אנימציה
בנוסף לתמונות הסטטיות, באפשרותכם לשדרג ולהעשיר את קמפיין התוכן שלכם בטאבולה עם גיפים ואנימציות שונות. הגיפים מתאימים אוטומטית למערכת של טאבולה, בצורה אופטימלית.
אנימציות בקמפיין שלכם תורמות להעלאת ה-CTR ולהגדלת החשיפות. לכל קמפיין תוכלו להוסיף יותר מגיף אחד, ולשלב תמונות סטטיות ואנימציות באותו קמפיין וכך לבצע AB TESTING ולראות את ההשפעה והתוצאות של התמונה הסטטית לעומת האנימציה. ניתן לראות שגיפים חזרתיים מושכים תשומת לב והקלקות.
את הגיף מעלים כקובץ תמונה או כ-URL בממשק הניהול של הקמפיין. כדאי לבדוק את התצוגה של הגיף ולראות שהכל תקין, לפני עלייתו לאוויר.
אם אין לכם גיפים מוכנים, תוכלו ליצור אותם בקלות באמצעות אתרים רלוונטיים כמו: