כל איש שיווק יאמר לכם, כי קל הרבה יותר למכור ללקוח קיים, מאשר להרוויח לקוח חדש. על עקרון זה נשענת גישת הרימרקטינג שאנחנו פוגשים בכל מקום. פייסבוק מאפשרת לכם לצוץ מול עיניו של מי שכבר גילה התעניינות בכם וביקר באתר העסק שלכם, בלי יותר מידי הסתבכויות.
לקבל את הפיקסל במייל (לכתובת המייל שתקלידו), או לראות את קוד הפיקסל ולהעתיק אותו ישירות לאתר, למסמך טקסט או לכל מסמך אחר.
לחיצה על Set Up Events תפתח לכם את חלונית Add Conversion Tracking ובה תוכלו לבחור אירועים נוספים שתוכלו לשלב בקוד, כמו Complete Registration שיספק מידע על אנשים שסיימו את תהליך הרישום באתר ועוד.
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!