אנחנו מפרסמים בערוצים רבים ושונים: רשתות חברתיות (כפייסבוק ולינקדאין), ניוזלטרים, אתרי שיתוף פעולה וכד’. אחד מהאמצעים לאמוד את הפרסומים בערוצי הפרסום השונים ואת “שווים” וכדאיותם מבחינת תקציב הפרסום והשקעת המשאבים, היא האפקטיביות שלהם. כלומר, כמה טראפיק הם מייצרים לאתר. גם כאן, מציעה גוגל את עזרתה עם כלי האנלטיקס שלה.
במידה ואין לכם חשבון, תוכלו ליצור אחד על פי ההוראות במדריכים הקודמים.
מהסרגל העליון בחרו בדיווח
בחלון הגלילה טווח הזמן
תוכלו לשנות את טווח זמן הנתונים הנחוץ לכם
מתוך תפריט הצד, לחצו על קהל
כל אחת מהאופציות שתחת דוחות קהל תאפשר לנו סקירה של אספקט אחר של הגולשים באתר:
למשל: סקציית דמוגרפיה – תספק נתונים על מיקומם של הגולשים, טכנולוגיה – נתונים על הדפדפנים והרשתות שלהם, נייד – על המכשירים הניידים ששימשו את הגולשים, התנהגות – על משתמשים חדשים ומשתמשים חוזרים וכן הלאה.