גוגל מציעה לנו סטים רבים של כלים, שלהם יתרונות רבים. חלקנו מתמחים בתפעול כלי זה או אחר ומפיקים ממנו את התועלות הספציפיות לו. למה שלא נאחד בין הכלים, למשל, במקרה שלנו, גוגל אנליטיקס בצורה שתיתן לנו תובנות על הפרסום שלנו בגוגל.
כך תעשו זאת:
בשלב הראשון יש לוודא כי גוגל אדוורדס וגוגל אנליטיקס יהיו באותו שם המשתמש (תחת כתובת אי-מייל זהה). במידה והם אינם, יש לעשות זאת (על ידי הוספת המשתמש של גוגל אדוורדס לרשימת המשתמשים בגוגל אנליטיקס.