כיצד ליצור קהל דומה (look a like) בפייסבוק לקהל המבקרים באתר שלי?
פניה לקהל היעד המתאים היא אחת מהדרכים להבטיח כי מודעה אכן תבצע את המוטל עליה ותשיג את היעדים והמטרות שאנחנו מציבים לה. ישנן דרכים רבות לגלות מיהו קהל היעד שלכם, אולם אחת מהיעילות ביותר הינה “העתקת” נתוניהם של הגולשים באתר שלכם, ניתוחם ושימוש בהם לצורך מיטוב ושיפור קהל היעד במודעות בפייסבוק.
הפעם, נשתמש בפיקסל השימושי הזה כדי לטרגט את המודעות שלנו כך שתגענה לעיניהם של אנשים הדומים לאלה שביקרו באתר שלכם, מכיוון שגם הם, למרות שלא ביקרו באתרכם, עשויים להיות רלוונטיים עבורכם מבחינה שיווקית.
מדריך ליצירת קהל look a like
בשלב הראשון, וודאו כי הפיקסל פעיל – לאחר התקנת פיקסל פייסבוק באתר, נווטו לדף שהפיקסל הוצב בו. במידה והפיקסל פעיל, הפיקסל ישלח מידע בחזרה לפייסבוק, אשר ישתקף בצורת פעילות בדף מנהל המודעות – https://www.facebook.com/ads/manager/account/.
בשלב הבא, אם אתם נמצאים בתוך החשבון שלכם, עברו ללשונית קהלים,