מדריכי פרסום בגוגל
בפחות מ-30 שניות!

איך להוסיף מילים שליליות למסע פרסום ולקבוצת מודעות בקמפיין גוגל?

בכל שפה, ישנן מילים רבות אשר להן יותר ממובן אחד. דבר המשעשע, לכשעצמו, כאשר אתם עוסקים בחידודים לשוניים, אבל הרבה פחות משעשע, כאשר אתם מעלים קמפיין ב-Google Adwords וקוצרים עשרות קליקים של גולשים שהגיעו בטעות לאתר שלכם, אבל לא באמת יהפכו ללקוחותיכם, מאחר ולא הגדרתם את מילות המפתח הנדרשות כהלכה.

ישנם ברשת עשרות מאמרים שמלמדים אתכם כיצד לבחור את המילים הנכונות. היום, נלמד אתכם כיצד להורות לגוגל שלא להציג את האתר שלכם, כאשר מילים מסוימות מוקלדות בחלונית החיפוש.

ניצור רשימת מילות מפתח שליליות

הכינו רשימה של מילים וביטויים שאינכם רוצים שהמקליקים אליהן יגיעו אליכם

כיצד תעשו זאת?

לצורך הדגמה, נניח שאתם מנהלים מספר מסעות פרסום עבור חברות תיור, אשר מציעות חבילות נופש באירופה, אבל לא בארה”ב. לכן, תצטרכו להגדיר מילות מפתח שליליות שתמנענה מגולשים המחפשים נופש בארה”ב להגיע למודעות שלכם.

הכנסו לחשבונכם דרך https://www.google.com/adwords/

לחצו על הלשונית קמפיינים
A1Img1

מתפריט הצד בחרו בספריה משותפת
לאחר מכן, בחרו בתפריט הצד במילות מפתח שליליות בקמפיין
A1Img2

צרו רשימה חדשה על ידי לחיצה על לחיץ + רשימהA1Img3

בחלונית העליונה תנו שם מאפיין ומדויק ככל האפשר לרשימה
A1Img4

בחלונית התחתונה הכניסו את רשימת מילות המפתח השליליות, מושג (או מילה בשורה, כאשר הירידה בשורה נעשית על ידי מקש ה-Enter במקלדת שלכם)
A1Img5

לחצו על לחיץ שמור
A1Img6

רשימת מילות המפתח השליליות תשמר ותופיע.

כעת, תוכלו להשתמש בה בהמשך ולשייך אותה לקמפיין אחד או לקמפיינים מרובים.
A1Img7