איך להוסיף מילים שליליות למסע פרסום ולקבוצת מודעות בקמפיין גוגל?
בכל שפה, ישנן מילים רבות אשר להן יותר ממובן אחד. דבר המשעשע, לכשעצמו, כאשר אתם עוסקים בחידודים לשוניים, אבל הרבה פחות משעשע, כאשר אתם מעלים קמפיין ב-Google Adwords וקוצרים עשרות קליקים של גולשים שהגיעו בטעות לאתר שלכם, אבל לא באמת יהפכו ללקוחותיכם, מאחר ולא הגדרתם את מילות המפתח הנדרשות כהלכה.
ישנם ברשת עשרות מאמרים שמלמדים אתכם כיצד לבחור את המילים הנכונות. היום, נלמד אתכם כיצד להורות לגוגל שלא להציג את האתר שלכם, כאשר מילים מסוימות מוקלדות בחלונית החיפוש.
ניצור רשימת מילות מפתח שליליות
הכינו רשימה של מילים וביטויים שאינכם רוצים שהמקליקים אליהן יגיעו אליכם
כיצד תעשו זאת?
לצורך הדגמה, נניח שאתם מנהלים מספר מסעות פרסום עבור חברות תיור, אשר מציעות חבילות נופש באירופה, אבל לא בארה”ב. לכן, תצטרכו להגדיר מילות מפתח שליליות שתמנענה מגולשים המחפשים נופש בארה”ב להגיע למודעות שלכם.