אם אתם מפרסמים מספרה בטבריה או חנות פרחים בקריית שמונה, הסבירות נמוכה למדי שיגיעו אליכם לקוחות מאילת, דימונה, או אפילו באר שבע. לכן, כל פרסום שמגיע לאזור זה, יהווה עבורכם בזבוז זמן וכסף. תוכלו למקד את הטרגוט שלכם עד לרדיוס של קילומטר אחד מנקודת ציון מסוימת ובכך, לנצל את הכלי של אדוורדס בצורה אופטימלית.
כך תקבעו רדיוס גיאוגרפי בטרגוט
היכנסו לחשבון ה-AdWords שלכם
לחצו על הכרטיסייה קמפיינים
בחרו את הקמפיין שרצונכם לערוך
לחצו על הכרטיסייה הגדרות ומיקומים
לחצו על + מיקומים
לחצו על חיפוש מתקדם
לחצו על מיקוד לרדיוס
בתיבת החיפוש, הקלידו את הכתובת או העיר שבהם תרצו להשתמש כמרכז רדיוס הטירגוט.
הזינו את הרדיוס ובחרו יחידת מידה (ק”מ או מיילים) מהתפריט הנפתח ולחצו על חיפוש.
בדקו במפה כדי לוודא שהאזור שבחרתם הוא אכן האזור שאותו אתם צריכים.
לחצו על הוסף כדי להוסיף את המיקוד לרדיוס.
ועל בוצע.
לחץ על שמור כדי לשמור את ההגדרות
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!