כל איש SEO מתחיל יאמר לכם, כי מילות מפתח הן הבסיס של קידום אתרים בגוגל בפרט ובשאר מנועי החיפוש בכלל, בין אם ממומן או אורגני. לכן, כדי להצטייד במילות המפתח הנכונות לקידום, תידרשו לעשות מחקר מילות מפתח.
מוכנים? כך תערכו מחקר מילים
תחילה, מכינים רשימה של מילות מפתח וביטויים שיכולים לסייע לגולשים להגיע לאתר שלכם.
אם ניקח לדוגמה – מאלף כלבים,
מילות המפתח הראשוניות יכולות להיות:
מאלף כלבים
אילוף כלבים
אילוף כלבים גדולים
אילוף כלבים בחיפה
מומלץ להשתמש באופציית ההשלמה האוטומטית של גוגל, על מנת לקבל רעיונות נוספים, כמו בדוגמאות המצורפות:
יש להיות יצירתיים ככל האפשר ולכתוב רשימה שתכיל את כל המוצרים והשירותים שתרצו לקדם. ככל שיהיו בידיכם יותר ביטויים, הכלי של גוגל יספק לכם רשימה עשירה יותר.
על מנת לקבל רעיונות נוספים, תוכלו להיעזר בכלי הזה, שגם בגרסתו החינמית יכול לסייע – http://keywordtool.io/ ראו בתמונה:
את הרשימה שיצרנו, נכניס לכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל. השימוש בכלי ניתן לבעלי חשבון גוגל (Gmail), לכן התחברו לחשבונכם והכנסו לכלי: https://adwords.google.co.il/KeywordPlanner
לחצו על חיפוש מילות מפתח חדשות באמצעות ביטוי, אתר או קטגוריה
יפתח החלון הבא:
שימו לב בעיקר לחלקו התחתון של החלון, בו תוכלו להגדיר ולדייק את ההגדרות למקסימום:
לאחר שסיימתם להגדיר, לחצו על קבל רעיונות
לחצו על הלשונית רעיונות למילות מפתח
משקיבלתם את התוצאות תוכלו:
להעלים את עמודת תחרות, במידה ואינכם נזקקים לה, מאחר והיא רלוונטית לקידום ממומן בלבד (Adwords),
לסדר את ממוצע החיפושים בחודש לפי סדר עולה או יורד,
ולהוריד את הנתונים בקובץ CSV למחשבכם.
בהצלחה
אהבתם?
במידה ותירצו לקבל ממני עדכונים עתידיים ישירות לפיד שלכם אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק - נשתמע!