טאבולה נחשבת לאחת משתי ה-Content Discovery Platform המובילות. יחד עם אאוטבריין, הן מאפשרות למפרסמי התוכן דרכן להגיע למיליארדי קוראים, אשר בדרכים אחרות, ועד כה, לא נחשפו לתכנים שלהם. אבל, כאשר אנחנו מריצים קמפיין תוכן בטאבולה ואאוטבריין, רצוי שנקבל קצת נתוני אנליטיקס ופידבקים, שמהם נוכל להפיק תובנות על מנת לשפר את ההתנהלות בעתיד.
כאן, מגיעה טאבולה עם הבקסטייג' שלה, ומאפשרת לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של הקמפיינים שלכם.
כך תבדקו איזה אתר מניב לכם תוצאות טובות לכתבה בטאבולה
התחברו לחשבון בטאבולה דרך
https://backstage.taboola.com/backstage/login
הקלידו יוזר וסיסמה ולחצו על SIGN IN
בתפריט הצד, בחרו Campaign Summary
לחצו על לחיץ טווח הזמן
בחרו מתוך החלונית שנפתחה את טווח הזמן הרצוי לכם מתוך הטווחים הנתונים, או מתוך תאריכים שבחרתם (Customized date range)
סננו את התוצאות על ידי לחיצה על By Site.
כל אחת מהעמודות בתרשים המופיע תיתן לכם תמונת מצב על תוצאות ותגובות בכל אחד מהאתרים בהם מפורסם התוכן שלכם. כך תוכלו להחליט באיזה אתרים שווה להשקיע יותר, היכן צריך לחזק את התכנים ועוד!