אוקיי, אז הבנתם שכולם באינטרנט, בניתם חנות וירטואלית אבל הלקוחות לא מגיעים, מה עכשיו?
בשתי מילים? שיווק דיגיטלי. בשלוש? קידום חנות וירטואלית.
למה? כי זה הפתרון היעיל ביותר, אך רק אם הוא משולב בצורה אינטגרלית עם החנות הוירטואלית שלכם.
רוצים להבין איך לשווק דיגיטלית את החנות הוירטואלית שלכם כך שתגיעו לתוצאות הטובות והמהירות ביותר? הנה 3 טיפים מעשיים שאם תיישמו אותם, תוכלו לשווק את מרכולתכם ולהביא את המוצרים והשירותים שאתם מספקים לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם, דרך החנות הוירטואלית שלכם ודרך מקומות נוספים ברשת!
אם אין לחנות הוירטואלית שלכם בסיס איתן, גם אם תצליחו למשוך את הגולשים אבל לא תספקו להם חווית גלישה ורכישה אולטימטיביות, תאבדו אותם מהר מאוד.
מחקר מצא שאם אתר אינטרנט לא נטען בפחות מ-2.3 שניות, הגולש לא יטרח לחכות וימשיך הלאה… לכן אל תשכחו שלפני שהחנות הוירטואלית שלכם היא חנות, קודם כל היא אתר…
זה אומר שהיא חייבת להיטען מהר ולספק לגולשים חווית גלישה, נוחות וגישה למוצרים שלכם קודם כל.
כ-80% מהתעבורה ברשת היום מתבצעת במובייל והאתר שלכם חייב להיות מותאם לכך.
אין ספק שהתוכן והעיצוב הם שחקנים מובילים במקביל, אבל אם תשקיעו בפן הטכני ותבנו חנות וירטואלית חזקה ונגישה, תרוויחו יותר תנועה ותצליחו להמיר יותר גולשים לרוכשים בזמן קצר יותר!
שוק הדיגיטל צומח בצורה אקספוננטלית בשנים האחרונות והכיוון הוא לצמיחה נוספת, אך זהו שוק דינמי, בו צצות כל הזמן פלטפורמות שיווק חדשות ומקומות פרסום חדשים, שעדיין אינם רוויים במודעות פרסום, בהם כדאי לכם לפרסם עכשיו, להקדים את המתחרים שלכם ולהגיע קהל יעד שבאמת מתעניין במוצרים שאתם מספקים.
זה לא אומר לזנוח את הפלטפורמות המובילות בענף כמו פייסבוק וגוגל, שעדיין חולשות על כ-70% משוק הדיגיטל בארץ ובעולם, אלא לדעת להשקיע את התקציב צורה חכמה יותר.
הנה דוגמה: אם עד לפני כמה חודשים רק נערות בנות 12 גלשו בטיקטוק, היום אפילו ראש הממשלה פתח חשבון בטיקטוק… מה זה אומר? זה אומר שמי שידע לזהות את הטרנד עוד בחיתוליו והשקיע ביצירת בסיס שיווק דיגיטלי בטיקטוק לעסק שלו, השיג יתרון על עסקים אחרים שחלמו בהקיץ…
טיקטוק היא רק דוגמה אחת מהזמן האחרון, רשת חברתית קטנה יחסית, שהפכה למפלצת אינטרנט ולפלטפורמת פרסום לכל דבר, חברה קטנה שצמחה במהירות וכיום מגה חברות כמו מייקרוספט ואורקל רבות מי תרכוש אותה במיליארדי דולרים.
יצירת אמון עם הגולש שהוא הלקוח הפוטנציאלי הוא אלמנט מרכזי וחשוב, שכן אתם לא רואים פנים מול פנים את הקהל שלכם, ולכן עליכם לייצר אמון כדי שהגולש ירגיש בנוח לבצע רכישה בחנות. איך בונים אמון עם הגולשים? ניתן לעשות זאת באמצעות הטמעת המלצות וחוות דעת של גולשים ולקוחות קיימים, על ידי נגישות ושקיפות המעניקים ביטחון לגולש בכל שלב, החל ממציאת הפריט עם המחיר הנכון שהביא אותו אליכם מלכתחילה (ולא מחיר אחר פתאום), דרך הוספת המוצר לעגלה ועד הסליקה המאובטחת והבטוחה.
רוצים להעלות הילוך בשיווק הדיגיטלי של החנות הוירטואלית שלכם? דברו איתנו >>>