האתר שלכם נראה נפלא, מעוצב, עולה מהר, כיף לגלוש בו, הבעיה: לא מספיק אנשים יודעים את זה…
בעלי אתרים רבים נתקלים בבעיה הזו: הם בונים אתר למשעי, מושקע מהיסוד עם תכנים מעולים ומראה מעוצב ועכשווי, אבל לא מצליחים להשיג טראפיק לאתר, תנועת גולשים יציבה שתאפשר להם לא רק להתגאות באתר שבנו אלא גם להפיק ממנו רווחים ולגדול בעזרתו עם העסק.
לפניכם מספר אפיקי פרסום אפקטיביים שיעזרו לכם להשיג עוד לקוחות!
קידום אורגני בגוגל הוא אפיק פרסום יעיל שמאפשר לאתר שלכם להתקדם אל עבר תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. נכון, המודעות הממומנות הם אלה שבפועל מופיעות ראשונות, וללא ספק הן דרך יעילה אחת להגיע לקהל היעד, אך עבור אתרים שרוצים להגיע לראש הרשימה ולהישאר שם בתקציב קבוע וידוע מראש, קידום אורגני מקצועי הוא הפתרון.
למי קידום אורגני מתאים? קידום אורגני מתאים לכולם כי כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל, אך עסק שחשוב לו לבסס את המותג שלו ברשת וללכת רחוק קדימה, קידום אורגני הוא כלי מצוין לביסוס נוכחות ברשת והשגת תנועת גולשים, לא כזאת שהגיעה רק דרך מודעת פרסום ממומנת אלא על ידי ביסוס תשתית חזקה ונכס וירטואלי איתן שמציג נוכחות מרשימה של העסק בתוצאות החיפוש. קידום אורגני טוב, מחזיק לאורך זמן.
PPC הוא ראשי תיבות של ‘תשלום עבור קליק’ (Pay per click) וקמפיין ppc הוא קמפיין מודעות ממומנות ייעודי שמטרתו להביא תנועה לאתר, לידים, מכירות, צפיות בסרטונים או כל דבר שתגדירו מראש. היתרון של קמפיין PPC הוא ביכולתו לטרגט (מלשון טרגט, מטרה) ולהישלח לקהל יעד ספציפי, לנטר את תנועת הגולשים שצפו או הקליקו על מודעה, לצבור DATA, מידע על כניסות ופעולות באתר, ואחר כך ליצור מודעות רי-מרקטינג (שיווק מחדש) בהתאמה אישית לאותם גולשים אשר נכנסו לאתר וביצעו בו פעולות.
למי קמפיין קידום ממומן מתאים? לכל עסק שרוצה לידים ממוקדים כאן ועכשיו, ללא המתנה ארוכה עד שרואים לקוחות. עסקים עם מוצר זמני, שירות עונתי או פתרון לוקאלי. קידום ממומן בגוגל מתאים לעסקים דינאמיים שצריכים גמישות בפרסום.
אולי שמעתם בחדשות שטאבולה ואאטובריין כמעט התאחדו! אבל תכלס, מה זה משנה… עבור המפרסמים, ככל שיהיו יותר פלטפורמות פרסום כך יותר טוב. פרסום בטאבולה ובאאוטבריין מאפשר לכם להפגין נוכחות באתרים המובילים בארץ ובעולם, ומודעות הפרסום שלכם ישובצו באמצעותן לצד אייטמים חדשותיים. הגולש שייכנס לקרוא על המוטציה החדשה לווירוס הקורונה למשל יוכל למצוא ליד האייטם את המודעה שלכם לכפפות היגייניות נניח או כל מוצר אחר, בכל תחום כמובן: לייף סטייל, אייטמים דיגיטליים (השקת אייפון 13 נניח והמוצר שלכם ‘כיסוי לטלפון’ לידו) תחום האי קומרס למשל ועוד.
אין צורך להכביר במילים למה כדאי לפרסם ברשתות החברתיות מהסיבה הפשוטה שכולם שם, כל הזמן… יחד עם זאת כדאי לדעת איפה נמצא הקהל שלכם ואיפה הכי כדאי לפרסם ברשתות החברתיות כדי לא לבזבז את התקציב שלכם סתם.
מה שכן, איפה שלא תבחרו לפרסם, תמיד שלבו כוחות! בחנו עם משרד פרסום דיגיטלי איפה הכי נכון לכם לפרסם, מצד אחד אל תתפזרו יותר מדי ומצד שני אל תשימו את כל הביצים בסל אחד. תפעילו קמפיין חכם וממוקד המתאים לכל מי שרוצה לידים והמרות כאן ועכשיו.