איך להוסיף תוספי הסבר למודעה בקמפיין חיפוש בגוגל אדס?

מהם תוספי הסבר?

תוספי הסבר למודעה מאפשרים לכם לכלול טקסט נוסף שמיועד לרשת החיפוש. כך ניתן להציג מידע מפורט לגבי בית העסק, למשל, שעות פתיחה, מוצרים במבצע ושירותים מיוחדים. תוכלו לייעד אותם לסוגי מכשירי גלישה שונים ולתזמן את הופעתם, להפעיל אותם ברמת קמפיין או ברמת קבוצת מודעות.

מהן המגבלות?

התוסף מיועד רק לסוגי הקמפיינים "רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה" ו"רשת החיפוש בלבד", הטקסטים מוגבלים ל-25 תווים והם חייבים לעבור אישור של גוגל בטרם פרסומם.

כיצד תעשו זאת?

הכנסו לחשבונכם דרך
https://www.google.com/adwords/

ppc5img1

לחצו על הלשונית קמפיינים

ppc5img2

לחצו על שם הקמפיין אותו תרצו להגדיר

ppc5img3

לחצו על תוספי מודעות

ppc5img4

בלשונית הצג בחרו בתוספי הסבר להודעה

ppc5img5

לחצו על + תוסף

ppc5img6

לחצו על + הסבר חדש

ppc5img7

מלאו את הפרטים המתאימים בחלון שנפתח ולחצו שמור

ppc5img8

להוספת הסברים נוספים, השתמשו ב-+ הסבר חדש.
לאחר שסיימתם להזין את כל ההסברים הרצויים, לחצו על כפתור שמור בתחתית העמוד

להרחבה על רשימת המגבלות החלות על תוספי הסבר, באתר מדיניות הפרסום של גוגל.

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

כנראה יעניין אתכם גם

מהפכת התוכן: למה כולם עוברים ל-UGC?

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

גוגל משדרגת ומשיקה – Google analytics 360 suite