"כולם שווים, אבל יש שווים יותר" – אמירה מבודחת זו, שוודאי שמעתם עשרות פעמים במשך ימי חייכם, הינה עובדה ידועה, כאשר אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס. כאן הכוונה לשוויים של קליקים.
גוגל אדוורדס מאפשרת לכם להתאים הצגתן של מודעות לעתים קרובות יותר או פחות, בהתאם למיקום, לזמן ולדרך שבהם אנשים מבצעים את החיפוש שלהם. למשל, אם יש לכם מסעדה באזור תעשיה, קליק ממכשיר נייד, בשעות הצהריים בימים א-ה, באזור שלכם, שווה לכם הרבה יותר מקליק מנייח, בימי שבת ומעיר מרוחקת. אם קליקים ממכשירים ניידים וטאבלטים שווים יותר עבורכם, תוכלו להגדיר אותם ככאלה.
כיצד תעשו זאת?
הכנסו לחשבונכם דרך
https://www.google.com/adwords/
לחצו על הלשונית קמפיינים
לחצו על שם הקמפיין אותו תרצו להגדיר
לחצו על הגדרות
בחרו בלשונית מכשירים
סמנו את האפשרות הרצויה לכם
ולחצו על התאמת הצעות מחיר
בחרו מהגלילה הגדל ב- או הקטן ב- והקלידו בחלונית את האחוזים
לחצו על שמור
כעת,
הקליקים שלכם מוגדרים כהלכה.