איך להתאים מחיר למכשירים ניידים ולטאבלטים בגוגל אדס?

"כולם שווים, אבל יש שווים יותר" – אמירה מבודחת זו, שוודאי שמעתם עשרות פעמים במשך ימי חייכם, הינה עובדה ידועה, כאשר אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס. כאן הכוונה לשוויים של קליקים.

גוגל אדוורדס מאפשרת לכם להתאים הצגתן של מודעות לעתים קרובות יותר או פחות, בהתאם למיקום, לזמן ולדרך שבהם אנשים מבצעים את החיפוש שלהם. למשל, אם יש לכם מסעדה באזור תעשיה, קליק ממכשיר נייד, בשעות הצהריים בימים א-ה, באזור שלכם, שווה לכם הרבה יותר מקליק מנייח, בימי שבת ומעיר מרוחקת. אם קליקים ממכשירים ניידים וטאבלטים שווים יותר עבורכם, תוכלו להגדיר אותם ככאלה.

כיצד תעשו זאת?

הכנסו לחשבונכם דרך
https://www.google.com/adwords/

A3Img1

לחצו על הלשונית קמפיינים

A3Img2

לחצו על שם הקמפיין אותו תרצו להגדיר

A3Img3

לחצו על הגדרות

A3Img4

בחרו בלשונית מכשירים

סמנו את האפשרות הרצויה לכם
ולחצו על התאמת הצעות מחיר

A3Img5

בחרו מהגלילה הגדל ב- או הקטן ב- והקלידו בחלונית את האחוזים

A3Img6

לחצו על שמור

A3Img7

כעת,
הקליקים שלכם מוגדרים כהלכה.

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

כנראה יעניין אתכם גם

מהפכת התוכן: למה כולם עוברים ל-UGC?

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

גוגל משדרגת ומשיקה – Google analytics 360 suite