נכון להיום, במערכת של טיקטוק בארץ יש לנו Placement אחד, הלא הוא הפיד הנגלל שלהם. אתם גוללים כלפי מטה\מעלה או מחכים בסבלנות לסרטון הבא, ונחשפים להמון תוכן מתחומים שונים ומשונים. התוכן מוגש בצורה של סרטונים קצרים שהאלגוריתם בחר לכם בקפידה על פי בסיס פרמטרים כמו מיקום, אופי התוכן שאתם צורכים וסרטונים טרנדיים שמצליחים להגיע לכולם.
הבידול הכי גדול בטיקטוק לעומת פלטפורמות אחרות הוא רמת המעורבות של המשתמשים – סרטונים תמימים לכאורה יכולים לתפוס בן-לילה תאוצה מטורפת ולהיחשף מיליוני פעמים מסביב לעולם, להפוך סאונד סתמי לחלוטין (קול מוזר, שיחה רנדומלית, שיר מהניינטיז, ועוד) לטרנדי ולגרום למיליוני יוזרים ליצור תוכן דומה על בסיס אותו הסאונד. זה יכול להיות ריקוד (דבר שהפך להיות כנראה המזוהה ביותר עם הפלטפורמה, למרות שהיום זה רחוק מלהיות הדבר היחיד שקורה בה), המחזה של סצנות, מתיחות וכל מיני אתגרים במגוון תחומים.
עולם הטיקטוק הוא עולם טרנדי ומהיר – לא אהבת מה שראית? אתה גולל הלאה אל הדבר הבא. ושוב. ושוב. על מנת שצופה ישהה ובאמת יצפה בפרסומת שלך, היא צריכה להיות מעניינת לפחות כמו כל תוכן אחר ששווה להתעכב עליו. ויותר מזה – היא צריכה להיות טיקטוקית באופי שלה, הייתי אומרת אפילו שתהיה טבעית מספיק על מנת להתל בגולש לצפות בה עד סוף, כאילו הייתה סתם עוד סרטון שהאלגוריתם התאים לגולש בפיד האישי שלו.
אם השארת את הצופה איתך עד סוף הסרטון, זו תהיה הזדמנות טובה בשבילו להחליט אם הוא רוצה להמשיך איתך הלאה לאתר (או לכל מקום אחר שתרצה להפנות אליו). אם הקריאטיב שהעלת לפלטפורמה נראה כמו עוד פרסומת סטורי סטטית עם סאונד מוזר – כנראה שתיגללו הלאה לפני שתספיקו להגיד נטע אלחמיסטר. אנחנו כבר יודעים שלגולשים אין סבלנות – קחו את האמת הזו ותכפילו בכל מה שנוגע לטיקטוק. אנחנו בתור מפרסמים צריכים לעניין ולרגש את הגולש ולהנגיש לו את המוצרים בצורה הכי טבעית שאפשר.