במרבית המקרים אין צורך ממשי לשכור חברת יח"צ ולשלם כסף רב. ניהול נכון של פרסום בטאבולה / באאוטבריין יכול לייצר לכם חשיפה עצומה בכל האתרים הגדולים ברשת. בנוסף, תוכלו לשלם רק עבור הגולשים שנכנסו לקרוא את התוכן שלכם. אנחנו, במרקטיזם, יודעים לייצר עבורכם את התוכן הנכון, להעלותו במקומות המתאימים והכי חשוב - לייצר לכם פניות איכותיות כתוצאה מהפרסום הממוקד. גולשים שיקראו את התוכן שלכם ימשיכו להיתקל בפרסומות שלכם גם במקומות אחרים ברשת האינטרנט (לאחר שנלכדו במלכודת הפרסום שלנו). נשמע מעניין? פנו אלינו למידע נוסף
התוכן הסמוי שלכם יכול להופיע באתרים הגדולים ביותר בישראל! חברות טאבולה ואאוטבריין (הישראליות) הן האחראיות ליצירת התוכן הסמוי בעולם הפרסום החדש. בסוף (כמעט) כל תוכן שתקראו היום ברחבי הרשת, תוכלו למצוא את הכותרת “אולי יעניין אותך גם..” ומתחתיה קישורים לכתבות נוספות. אתם, כמפרסמים, יכולים להיות חלק מרשימת הכתבות הללו (של עסקים העושים שיווק באמצעות תוכן) ולהכניס את הכתבה שלכם לאתרים הגדולים ביותר!
לא כל כך. פרסום ישיר באתרים הגדולים בארץ דרש ודורש תקציב פרסומי מאוד גדול ובד”כ העלאת כתבה (בדרכים שאינן טבעיות) עולה הרבה מאוד כסף. כיום, כמעט כל עסק עם תקציב פרסום משמעותי יכול להופיע בצורה אפקטיבית באתרים הגדולים בישראל ולהיחשף לקהל ענק של לקוחות פוטנציאליים איכותיים.
תלוי – אם אתם מתכוונים לשכור חברת יחסי ציבור בכדי שהתוכן שלכם יופיע ב ynet, מאקו, גלובס, דה מרקר וכו’, אז כנראה שתוכלו לוותר על חברת היח”צ ולהתחיל קמפיין פרסום אגרסיבי באאוטבריין או בטאבולה. לעומת זאת, פרסום בטאבולה לא יחליף מהלכי “אופליין” משמעותיים של חברת יחסי הציבור שלכם, הופעה בעיתונות כתובה, הופעות בטלוויזיה וברדיו וכו’. לכן חשוב להבין את מטרת הפרסום שלכם ולקבל החלטות נבונות.
מדובר בתוכן שקוראיו מגיעים אליו דרך האתרים הגדולים בארץ. קיימים 2 דברים חשובים שכדאי לזכור:
חד משמעית – כן. בניגוד ליחסי ציבור שלרוב אינם מכוונים ישירות ליצירת פניות ממוקדות לעסק, פרסום באאוטבריין וטאבולה יכול לייצר עבורכם פניות ממוקדות כתוצאה מהחשיפה לתוכן ויצירת קמפיינים של שיווק באמצעות תוכן “שיווק מחדש” שעוטפים את המהלך.
פנו אלינו ונייצר עבורכם מהלך פרסומי מנצח!