אבן הדרך הראשונה בקמפיין מסוג זה היא יצירה של קשרים אישיים באמצעות טקסט כתוב. עסקים פונים לקבל את השירותים שלנו כמשרד פרסום בדיגיטל בזכות היכולות שלנו ביצירת קמפיינים רווחיים שבבסיסם טקסט כתוב (בדומה לטאבולה ואאוטבריין). יחד עם זאת, הניסיון שלנו בעבודה עם כלי אוטומציה וניתוח נתונים בקמפיינים הוא ארוך שנים. ברגע שבעל עסק, או בעל תפקיד C-Leve כמו מנכ"ל או סמנכ"ל שיווק מעוניין לנצל את הפוטנציאל העסקי הגלום בלינקדאין מבלי לסכן תקציבים מוגזמים, אנחנו נדע לתפור ולנהל נכון את המהלך הזה.