מחלקת קידום ממומן \ פרסום בגוגל במרקטיזם נהנית מניסיון עשיר וניהול תקציבים גדולים ומורכבים. אנו עושים שימוש בכלים המתקדמים ביותר המסייעים לנו לנתח את מתחרינו ולמדוד בצורה מושלמת את אפקטיביות הקמפיין. המחלקה מצריכה שילוב של יכולות אנליזה, קריאייטיב, יצירתיות ותשומת לב. אנחנו שותפים מוסמכים של גוגל ישראל ומתעדכנים בשינויים ובעדכונים בצורה שוטפת. במידה ואתם זקוקים לזרם לקוחות שוטף ויציב - פרסום בגוגל אדוורדס זה הפתרון עבורכם, ניהול קמפיינים בגוגל עם מרקטיזם זה יופי של נתיב לבדוק לעצמכם, להצלחה שלכם. .
פרסום ברשת החיפוש וניהול קמפיינים בגוגל הוא אחד ממקורות הפרנסה המובילים עבור רבים מן העסקים בארץ ובעולם. הקסם הגדול מאחורי קידום ממומן בגוגל טמון במתן מענה מיידי לצורך של הגולש. אדם שמחפש “מנעולן” בגוגל צריך שמנעולן יגיע אליו באופן מיידי, אבל האם העליתם על דעתכם שגם עורכי דין, רופאים ויועצים פנסיוניים סוגרים (המון) עסקאות דרך גוגל?!
יש לנו לא מעט לקוחות שמבססים מעל ל-50% מההכנסות שלהם על קמפיין פרסום בגוגל. מדובר בערוץ שיווק דיגיטלי שמזרים לקוחות חדשים לעסק בצורה שוטפת. קמפיינים שמנוהלים בצורה נכונה ואחראית שומרים לרוב על יציבות ומהווים ערוץ מכירות ש”ניתן לסמוך עליו” גם בזמנים קשים.
לצערנו, אנחנו לא היחידים שבוחרים פרסום בגוגל אדוורדס. עם השנים נוספים עוד ועוד מתחרים לכל אחד מהתחומים הפעילים. המודל הפרסומי בגוגל ממומן מבוסס על מכרז שמחיריו נקבעים על בסיס הביקוש וההיצע לתחום. במילים פשוטות – אם יש לנו 100 מתחרים ישירים על משבצות הפרסום הממומן בתחום שלנו אז כנראה שעלות הקמפיין שלנו תהיה גבוהה.
התחרות הקשה מכריחה אותנו להיות מעולים! אנחנו מעבירים את הגולש מס’ שלבים עד שהוא מחליט לקנות מאיתנו משהו. אנחנו מזהים את הצורך של הגולש, מגישים לו מודעה, מובילים אותו לדף האינטרנט שלנו, ומשם מנסים לגרום לו לקנות מאיתנו (או להתקשר אלינו ולהצטרף למעגל לקוחותינו).
לפניכם מס’ פרמטרים חשובים. כל אחד מהם שווה מאמר משל עצמו, אבל בכל זאת ננסה לסכם בקצרה:
בסופו של דבר הכסף שלכם הוא זה שמושקע בקמפיין קידום ממומן ולכן אל תתפשרו על תהליך פרסום בגוגל מושלם. זכרו – דרך נכונה מביאה תוצאות !