קהל – הוא בעצם העניין שלשמו התכנסנו כאן, מאחר וטאבולה היא פלטפורמה שמטרתה לחשוף תכנים לקהלים שונים, דרך פרסום באתרים מגוונים. כאשר אנחנו מכירים את הקהל שלנו, את תכונותיו ואת תחומי העניין שלו, אנחנו יכולים לחדד ולמקד את הפניה אליו, על מנת לשפר את אחוזי ההמרה. טאבולה מאפשרת לנו לקבל נתונים על הקהל שלנו, למשל, מיקומו הגיאוגרפי.
מדריך לפילוח קהל לפי איזור גיאוגרפי בטאבולה
התחברו לחשבון בטאבולה דרך
https://backstage.taboola.com/backstage/login
הקלידו יוזר וסיסמה ולחצו על SIGN IN
בתפריט הצד, בחרו Campaign Summary
לחצו על לחיץ טווח הזמן
בחרו מתוך החלונית שנפתחה את טווח הזמן הרצוי לכם מתוך הטווחים הנתונים, או מתוך תאריכים שבחרתם (Customized date range)
תוכלו לסנן את התוצאות על ידי לחיצה על By Country (לפי מדינה)
By Region – על פי אזורים בארץ
או על פי DMA למפרסמים לקהלים בארה"ב (Designated Market Area – מחוזות המוגדרים על ידי Nielsen Media Research).
הפילוח הגיאוגרפי של הנתונים על ידי טאבולה עדיין איננו מדויק לגמרי בנוגע לישראל, אבל טאבולה משפרת ומשתפרת כל הזמן, כך שכדאי כבר עכשיו להכיר גם את האופציה הזו.