זמן הינו גורם חשוב, אשר נותן לנו אינדיקציה על האפקטיביות של קמפיין מסוים. היכולת לפלח את הנתונים לפי פרקי זמן שונים יכולה לסייע לנו לזהות, למשל, כי קמפיין מסוים יעיל יותר בתקופת החגים, בעוד קמפיין אחר יתאים יותר לימים רגילים, שאינם חגים. גם כאן, מאפשר לנו גוגל אדוורדס לקבל תמונות מצב שונות.
כיצד תעשו זאת?
הכנסו לחשבונכם דרך
https://www.google.com/adwords
לחצו על הלשונית קמפיינים
ברירת המחדל בסינון טווח הזמן היא 7 ימים אחרונים:
לחצו על החץ שלצידה
שנו את הבחירה לכל פרק זמן אחר בו אתם רוצים לבחון את נתוני הקמפיין.
טיפ קטן:
בחירה במותאם אישית תאפשר לכם להגדיר טווחי זמן גמישים משלכם, אשר אינם מופיעים ברשימה.