איך להוסיף תוספי סייט לינקס למודעות (Site Links) בקמפיין פרסום בגוגל?

מהם Site Link?

סייט לינקס הם קישורים הנלווים לקישור הראשי שבמודעה. גוגל מאפשרת למפרסמים להוסיף עד שישה כאלה, ובכך, מסייעת למפרסמי קמפיין ממומן, לנווט גולשים לדפים מסוימים באתר, לזכות בחשיפה גבוהה יותר ובשיפור יחס ההקלקה.

מה הביג דיל, אתם שואלים?

הרי גם בקידום האורגני קיימת סוג של סייט לינקס? אתם צודקים, חלקית. ההבדל הוא שבקידום האורגני גוגל תחליט אם ומה להציג ואילו בקידום ממומן, הבחירה בידינו. אבל הסייט לינקס אינם מפורסמים אוטומטית בקידום ממומן, מאחר וגם בקידום הממומן מציבה גוגל רף של אופטימיזציה ראשונית, בדיקת מבנה והיררכיה.

כיצד תעשו זאת?

הכנסו לחשבונכם דרך
https://www.google.com/adwords/

ppc4img1

לחצו על הלשונית קמפיינים

ppc4img2

לחצו על שם הקמפיין אותו תרצו להגדיר

ppc4img3

לחצו על תוספי מודעות

ppc4img4

לחצו על + תוסף

ppc4img5

לחצו על + sitelink חדש

ppc4img6

מלאו את הפרטים המתאימים בחלון שנפתח ולחצו שמור

להוספת סייט לינקס נוספים, השתמשו ב-+ sitelink חדש
לאחר שסיימתם להזין את כל הסייט לינקס הרצויים, לחצו על כפתור שמור בתחתית העמוד

ppc4img7

להרחבה על רשימת המגבלות החלות על Site Links, באתר מדיניות הפרסום של גוגל.

רוצים לעבוד עם אריות? השאירו פרטים!

כנראה יעניין אתכם גם

מהפכת התוכן: למה כולם עוברים ל-UGC?

3 עדכונים בפייסבוק שאתם חייבים לדעת עליהם

גוגל משדרגת ומשיקה – Google analytics 360 suite