מהם תוספי הסבר?
תוספי הסבר למודעה מאפשרים לכם לכלול טקסט נוסף שמיועד לרשת החיפוש. כך ניתן להציג מידע מפורט לגבי בית העסק, למשל, שעות פתיחה, מוצרים במבצע ושירותים מיוחדים. תוכלו לייעד אותם לסוגי מכשירי גלישה שונים ולתזמן את הופעתם, להפעיל אותם ברמת קמפיין או ברמת קבוצת מודעות.
מהן המגבלות?
התוסף מיועד רק לסוגי הקמפיינים "רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה" ו"רשת החיפוש בלבד", הטקסטים מוגבלים ל-25 תווים והם חייבים לעבור אישור של גוגל בטרם פרסומם.
כיצד תעשו זאת?
הכנסו לחשבונכם דרך
https://www.google.com/adwords/
לחצו על הלשונית קמפיינים
לחצו על שם הקמפיין אותו תרצו להגדיר
לחצו על תוספי מודעות
בלשונית הצג בחרו בתוספי הסבר להודעה
לחצו על + תוסף
לחצו על + הסבר חדש
מלאו את הפרטים המתאימים בחלון שנפתח ולחצו שמור
להוספת הסברים נוספים, השתמשו ב-+ הסבר חדש.
לאחר שסיימתם להזין את כל ההסברים הרצויים, לחצו על כפתור שמור בתחתית העמוד
להרחבה על רשימת המגבלות החלות על תוספי הסבר, באתר מדיניות הפרסום של גוגל.